ادامه مطلب...

 

 

از حدود 2 سال پیش بود که شخصی به نام مجید حسینی با طرح صحبت هایی در مورد مافیای کنکور و سهمیه ها محبوبیتی نسبی کسب کرد.وی که گاه و بی گاه اجازه حضور در صدا و سیما را کسب میکرد به تدریج سخنان خود را متوجه درآمد رشته های پزشکی کرد تا افراد بیشتری را به دنبال خود راه بیندازد.

در مدت این دو سال وی اعمال پوپولیستی بسیاری انجام داد که از جمله این کارها میتوان به پاره کردن متن سخنرانیش در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد.همچنین وی در این 2 سال آمارهای دروغین بسیاری را برای پیشبرد اهداف خود ارائه کرد و چون اکثر حرف های وی از دروغ نشات میگرفت گاهی دچار تناقض میشد.به طور مثال در جایی گفت که مردم سوئیس اکثرا تسهیلات دانشگاهی ندارند و دانشگاه رفتن کار خوبی نیست! اما پس از مدتی درخواست کرد که ظرفیت رشته های پزشکی در دانشگاه حداقل 2 برابر شود!

با اینکه مجید حسینی بارها گفته بود کاندید نمایندگی مجلس نخواهد شد(اخرین بار در 18 مرداد 98)اما طبق پیش بینی ها وی امروز از حوزه انتخاباتی مشهد کاندید شد!

کاندید شدن در نمایندگی مجلس ایرادی ندارد اما در مورد مجید حسینی یک سوال بزرگ ایجاد میکند و آن این است که آیا کسی که به این راحتی دروغ می گوید و اعمال عوام فریبانه انجام می دهد میتواند فرد مفیدی برای قانون گذاری باشد؟مردم پاسخ خواهند داد!