ادامه مطلب...

 

از کانال خبری پزشکان 

 

اخیرا از طریق منابع موثق و اگاه در مهر 98 تحقیقی بر روی ظرفیت و ورودی های این دانشگاه در رشته پزشکی و دندانپزشکی صورت گرفته است که نتایج حیرت انگیز زیر را در پی داشته است:

بر اساس اطلاعات در مهر 98 از مجموع 65 نفر ظرفیت اصلی رشته پزشکی حداقل 37 نفر با یکی از انواع سهمیه ها وارد دانشگاه شده اند!

در رشته دندانپزشکی از مجوع 21 نفر ظرفیت مهرماه حداقل 14 نفر سهمیه داشته اند!

تنها در هفته اول مهر 98 علاوه بر ظرفیت اعلامی بیش از 51 نفر با استفاده از سهمیه هیات علمی به این دانشگاه مراجعه کرده و در رشته پزشکی ثبت نام کرده اند!بسیاری از این افراد در رشته دامپزشکی شهرهای کوچک و دور از تهران قبول شده بودند.گفته میشود 20 الی 30 نفر دیگر نیز در ابان ماه با همین قانون در رشته پزشکی این دانشگاه ثبت نام خواهند کرد.

10 نفر از رتبه های برتر المپیاد های علمی علی رغم کسب رتبه های خوب در کنکور به دلیل پر شدن ظرفیت دانشگاه نتوانسته اند در این دانشگاه ثبت نام کنند

در رشته دندانپزشکی علاوه بر 21 نفر ظرفیت اصلی 15 نفر با سهمیه هیات علمی ثبت نام کرده اند.

گفته میشود حداقل 20 نفر از دانشجویان شاغل در دانشگاه های بی کیفیت خارج از کشور نیز در مهر 98 موفق به ثبت نام قطعی در رشته دندانپزشکی شهید بهشتی شده اند.معدل دیپلم اکثر این افراد بین 12 تا 14 است.

 

در اخر باید گفت انچه را که شاهد ان هستیم در یک کلام میتوان ذبح عدالت اموزشی در برابر ارباب ثروت و قدرت و البته فروپاشی علمی دانشگاه ها و جامعه پزشکی کشور است.