بانک تراز و رتبه و دانلود رایگان کتب و فیلم های آموزشی

دانلود رایگان دی وی دی های عربی آفبا استاد ایادفیلی

منبع و رمز فایل:dl-fb.blog.ir                     ادامه مطلب...

پارت 1

پارت2

پارت3

پارت4

پارت5

پارت6

پارت7

پارت8

پارت9

پارت10

پارت11

پارت 12

پارت 13

پارت 14

پارت15

پارت 16

پارت 17

پارت 18

پارت 19

پارت 20

پارت 21

پارت 22

پارت23

پارت24

پارت25

پارت26

پارت 27

پارت 28

پارت 29

پارت30

پارت31

پارت 32

پارت 33

پارت34

پارت 35

پارت 36

پارت 37

پارت 38



برگرفته شده از dl-fb.blog.ir

۹۶/۰۸/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ارمین رجائی

نظرات (۵)

من دقیقا بیست سال پیش شاگرد آقای ایاد فیلی بودم و با تدریس خوب ایشون عربی رو ۹۰ درصد زیم ایشون بهترین و نجیب ترین استادیه که در تموم دوران تحصیلم داشتم  و الان دوست دارم از دی وی دی هاشون برایدخترم استفاده کنم 

عربی ایاد فیلی بهتره و یا واعظی؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید

۴ فروردين ۹۹، ۱۸:۰۵
پاسخ:
واعظی 
سلام و خسته نباشید
ممنون از ویدیوهایی که میزارید خدا خیرتون بده
موفق باشید
من دی وی دی عربی رهپویان دانش و اندیشه رو دارم...به نظرتون اینا رو دانلود کنم و ببینم یا همونا هم خوبه/؟اینا جدید تره؟
۳۱ فروردين ۹۸، ۱۹:۱۸
پاسخ:
اینا مال 95 هست/تصمیم با خودتونه دانلود کنید یا نه من چیزی نمیتونم بگم
سلام ممنون بابت این ویدیو ها وو خیلی عالی هستن و فوق العاده .. حالا خیالم از طرف عربی راحت شده
۳۱ فروردين ۹۸، ۰۹:۲۴
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">